8 Mart 2010 Pazartesi

the IT crowd

the IT crowd
zaten bir bilgisayar kurdu (nasıl bir tabirse artık bu) sistem yöneticisi, server yöneticisi, sistem mühendisi vb. nasıl adlandırıyorsanız bu işi yapanları işte bende onlardan birisiyim aslında ve bu blogu okuyan çoğu insan biliyor bunu, herneyse gelgelelim şu entry'mde bahsedeceğim konuya The IT Crowd dizisi henüz 3 sezon 6'şar bölüm ve sadece 25'er dakikadan ibaret geçenlerde uğrak mekanımız matrock'ta otururken Cihan dedi ki abi bi dizi var tam senlik kısa da zaten bi göz atıver! dedim adı nedir IT crowd dedi dedim yok bilmiyorum duymadım nargile sefamızdan sonra evlere dağıldık akabinde msn.de abi dizinin tam adını alayım dedim ve torrent eşliğinde interneti sömürmek adına başladım dizinin 3sezonx6bölümden oluşan tüm alet edevatını indirmeye, herneyse indi dizi altyazıları da madem sende var abi gönder bana diyerek aldım iyından (iyın = Bkz.Cihan) ilk sezon resmen su gibi aktı geçti diyeceksiniz ki tabiiki su gibi akıp geçecek 6x25dk yani 2buçuk saat bir sezonu ama bu su gibi o sulardan değil acayip birşey yahu izlemeniz gerek.
istek olursa nete yükleyebilirim arşivimden normalde paylaşım yapmıyorum bu blog.dan ama bu dizi için değer be üstadlar...
Roy (Chris O'Dowd) ve ekürisi/iş arkadaşını Moss (Richard Ayoade) ikilisi oynuyor tam anlamıyla rolünün adamı ikiside nerd tipler böyle enfes ve IT departmanı şefi/müdiresi Jen (Katherine Parkinson) harika oyunculukları var gerçi diğer oyuncuları hiçe saymış gibi oluyoruz belki ama şirketin bir patronu var ki aman aman :)) öyle bir patronumun olmasını bir yandan isterdim bir yandan da istemezdim neden mi diye sormayın indirin bulun diziyi izleyin daha ilk bölümden kafanızdaki soru işaretinin cevabını bulacaksınız.

4.sezon çekiliyor diye duydum ama bakalım hayırlısı bekliyorum 4586 gözle
bu arada birinci sezon 2006 üçüncü sezon da 2008 çekimi... yayın tarih aralığı olarak.



sevgiler saygılar

peki siz hiç
bilgisayarınızı kapatıp açmayı denediniz mi :)))

foto= moss - jen - roy

afiş= roy - jen - moss

4 yorum:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    YanıtlaSil
  2. :)) if u want can i change To English for your read this topic.

    YanıtlaSil
  3. Sigara yasağı ile ilgili olan bölüm zirve noktasıdır. Muhteşemdi.

    YanıtlaSil
  4. bence de -gay müzikali izlemeye gittiklerinde birinin engelli tuvaletinde kilitli kalması ve birinin barmen olması- enfes

    YanıtlaSil