24 Mart 2010 Çarşamba

Seni Kendime Sakladım!

Duman - Seni Kendime Sakladım
bugün hatta biraz önce 10.00 sularında esti bana güneyden kuzeye doğru :) mırıldanmaya başladım "aaaaaaa seni kendime sakladım..." şaşırdım! açtım youtube'u izlemek istedim klibini mp3'ünü dinlemek değil izleyesim geldi yoğunca, hiç izlememiş gibi izledim birkaç defa gözlerim hayran ol butonunu aradı baktım ki facebook'ta değilim youtube içerisindeyim favorilere ekledim klibi sonra vazgeçtim kaldırdım, piyasa olmasın dedim şimdi, çünkü böyle durumlarda söylediğin paylaştığın birşey dönüp dolaşıp hiç alakası olmayan yerden geri dönüyor =) istanbuldan söylediğim uydurma lafı ankaradan duyduğum oldu inanın. dolayısıyla piyasa olmamak en iyisi.
neden diye soramıyorum kendime geldi pat diye geldi aklıma işte... neyse kaldığımız yerden devam edelim en iyisi :) onu bunu bilmem anlamam kim ne derse desin arkanızdan yol almam, onu bunu bilmem karışmam kim ne derse dersin ben alınıp satılmam, aaaaaaa seni kendime sakladım, hepsini ben hesapladım sen yorma kendini diye :)

buyrun o zaman videoyu hep beraber izleyebiliriz....







--
uzun zamandır taslaksız yazmıyordum yazılarımı,
bunu direk buraya döküyorum en ham haliyle okuyorsunuz şu anda.
--


tarih yazmak gerekirse eğer
24.03.2010 çarşamba
10:56 am

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder