22 Mart 2010 Pazartesi

Kin!


Kin

ve

Nefretin

Dışa

Vurumu


ağzım yüzüm küfür kıyamet bu gece
üstüm başım hiç olmadığı kadar düzensiz
istem dışı sesini duydum bugün telefonda
duymak bile istemezdim bana sorarsan
amacım başkaydı
sevindim ama söylediklerine
kimsiniz dedin
3.şahıs yaptın beni iki harf eşliğinde
bi bakıma sevindim gerçekten
bi bakıma da gözümden iyice düştün
bu daha çok hoşuma gitti
beni sevmediğini iyice kanıtladın bana
zaten biliyordum ve dillendirmiştim bunu
hayır demiştin ben inanmamış ama
inanmış gibi yapıp susmuş ve içime atmıştım
...her zamanki gibi,
seni sevmek nefret ettiğim sarılaciverti sevmekti
sevgimin yüceliğini sen düşün artık
neyse vazgeçtim düşünme
düşünebilseydin böyle olmazdı zaten
düşünmek istemiyorsun değil
düşünmüyorsun.
herkes senin kaybettiğini düşünüyor
bitti dediğin dakikadan bu yana
bense farklı olanı düşünüyorum
seni kaybettiğimi de değil umutlanma hemen
yüreğimi yine üzdüğümü canımı yine yok yere
senin yüzünden sıktığıma üzülüyorum
zaman zaman ağzım küfür doluyor
kin soluyor, kan tükürüyorum adını andığımda
ölüm olsan ne çıkar
zulüm olsan kaç yazarsın?
ateş olsan yakarsın ancak benim kadar
o da benim kendime verdiğim cezanın yanında
bir mum alevi gibi kalacağı için
serin bir rüzgar eşliğinde yok olursun.
ve bu defa ben üflemedim sen üfledin kendini
olan yüreğime oldu nadas'a bıraktım yine senin yüzünden
tam yüreğimde papatyaların açışını hissederken
bir bir bastın üstlerine öldüler
kürdilihicazkar bir saz semaisi eşlik ediyor şiirime
havalar biraz daha ısınsın
tam anlamıyla atacağım seni yüreğimden
işte tam o zaman bitmiş olacaksın
hani bir şiirim vardı okutmamışımdır sana bunu eminim.
gör bak
seni de yok sayıp
sensiz yaşayabileceğimi
kanıtlayacağım sana
ve sen bunu görüp
öylece kalacaksın
bana "dur" bile diyemeyeceksin
ve ben yüzüne bile bakmadan
geçip gideceğim yanından...
sen yine öylece kalacaksın...
ben yine umursamayacağım seni
derken, bu böylece sürüp gidecek
ve eğer gerçekten sevdiysen
daha çok acıyacak için
kahrolacaksın
işte o zamanda ben güleceğim
ruhun bedenimde can verecek...
yeniden gömeceğim içime seni
işte o zaman tam anlamıyla!
bitmiş olacaksın...
ve ben yeni bir sevdaya yelken açacağım
zerren kalmayacak yüreğimde beynimde nefesimde
hiçbir yerimde.
tertemiz bir aşkı soluyacağım en temiz haliyle
çıkarsız senin gibi birşeyler beklemeden
beni seven bir yârin eşliğinde...
sonsuz bir sevdaya düşünmeden adımlar atacağım
düşeceğim anda elimden tutacak birinin olduğunu bildiğimden
rahat davranacağım
ama gel gör ki bu akşam ağzım yüzüm küfür dolu
yüzüme vuran her damlayla kan kusuyorum yer yüzüne
nefretimi sıfırlıyorum yağmurla beraber.
--
M.Türkölmez
22.03.2010 Pazartesi
22:58
kürdilihicazkar saz semaisi üstü Chris De Burgh - The Traveller eşliğinde klavyelenmiştir =)



its my turn!




...

herhangi bir kimseye karşı duyulan duygular eşliğinde yazılmamış tamamen spontane duygular içinde bir şiirimdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder