23 Ocak 2010 Cumartesi

çekim gücü /TR



bitti bitecek gibi hayatım
çekim gücü sıfırın altında
gel diyor bazen zaman, gitmiyorum
belki yavaş geçer şu hayat diye bir umut var içimde
bitti bitecek gibi zaten
senden bana kalan birşeyin yanında
ne birşeyi ya kandırıyorum kendimi,
hiçbirşeyin...
bekliyorum hayatın zamanla bir olmasını
ve beni çekip götürmesini bu diyardan
bilmediğim bir âleme.
ölmekse ölmek en koyu siyahından
yaşamaksa en beyazı şu hayatın geri kalan dakikalarını.
haydi al beni sırtımı dönmüyorum bu defa
-al beni götür; senin istediğin yere.
kalbim açık sonuna kadar,
ellerimin uzanamadığı yerlere götür beni.
birdenbire
insanlar bile birdenbire oldu düşünsene
birdenbire de yok olacağız
ben de gelmiş neden bahsediyorum
hayatım bitti bitecekmiş?
varsın bitsin kimin umrunda...
tıpkı senin umurunda olmadığı gibi
öyle değil mi?

23:42
21-ocak-2010

MTurkolmez

herşey birdenbire oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder