6 Ocak 2010 Çarşamba

Ben en fazla senim aslında...

Ben en fazla senim aslında... her zamankinden çok,
Sadece zaman zaman, seninleyken benim.
Bir düşün peşinden koşarken ezdiğim papatyaları farketmedim
Ne yalan söyliyeyim farkedemedim.
Ama onlar inatla diklendiler bana,
"Ne yapıyorsun sen?" dercesine!
İşte o àn farkettim...
Döndüm, bir bir özür diledim papatyalardan. Affettiler.
Ve ben düşüme geri döndüm, yazmaya devam ettim,
Yazdım yazdım yazdım bıkmadan sıkılmadan yazdım.
Günlerce...
Bir kısmı da son demlerinde buraya düştü bu yazımın,
Sıkıldım bitirmek istiyorum bu yazımı da.
Sırf sonu mutlu bitsin diye,
Döndüm mis kokulu kır çiçeğime
İçtenlikle özür diliyorum.
Neden diyecek olursan da, düşünüyorum düşünüyorum
Aklıma Senden Başka Birşey Gelmiyor.



...

herhangi bir kimseye karşı duyulan duygular eşliğinde yazılmamış tamamen spontane duygular içinde bir şiirimdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder