5 Ekim 2010 Salı

bir gün!

bir gün hatta bugün hastayım evdeyim oturuyorum işe gidemedim,
nasıl bir can sıkıntısı nasıl bir çaresizlik tarif edemiyorum
kalkıp toparlıyayım kendimi biraz diyorum.
bir bakmışım tekrar yorganın altına girmiş kalmışım öylece.
kalktım biraz önce ada çayı ıhlamur karışımı çayımı hazırladım
hafif hafif yudumluyorum ve sonlanıyor
keşke bir dilim limon atsaydım içine diye söyleniyorum
kimse duymuyor herkes kendi koşturmacasında zaten.
yalnızlık zor zahmet bir el uzatan yok
çekip gitmek kolay olan aslen ardına bakmadan,
gidiyorsun bitiyor sende!
-he gel birde kalana sor bunu
ekrana bakarken-ki çaresizliğinin eşliğinde.
başıma bir ağrı giriyor zaman zaman
iki elimin arasına alıyorum... yok yok geçmiyor
bir şeyler eksik.
çözüyorum sebebini kendimce,
neyse diyorum her şeyin ilacı belli
zaman ve sabır.


--
mehmettürkölmez
05-10-2010 salı
13:07
baş ağrısı eşliğinde klavyelenmiştir.

--



çok acı çok!


...

herhangi bir kimseye karşı duyulan duygular eşliğinde yazılmamış tamamen spontane duygular içinde bir şiirimdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder