24 Haziran 2009 Çarşamba

BİLMİYORUM! TR

BİLMİYORUM!

Bir telefon görüşmesi daha!..
İki, bilemedin üç dakika
Kaç kavgamıza tanık olmuştu o telefonlar
Kaç barışmamıza
Ve son ayrılığımıza...

Temelli gidişimin üzerinden birkaç gün geçti
Takvimlerden birkaç yaprak yırtıldı sadece
Bıraktığım yerdeyim hâlâ!
Gözyaşlarımın tuzlu tadı dilimde kaldı...
Hayalin hep aklımda
Hiç gitmiyor ya!..
Benden geçen rüzgarlarla sana,
Yüreğimden parçalar gönderiyorum
Umut işte!

Seni düşünmeden geçen zaman
Günde ancak birkaç dakika
Ne kadar boş, ne kadar mânasız.
Her şiirimde sen varsın
Bu şiirimde ise yalnız sen.
Seni sevdiğimi söylemek istiyorum
Tahmin ettiğinden bile çok...

Kıskançlıklar, ihanetler, yalanlar!
Hatta başka sevdalar
Artık hepsi boş, anlamsız.
Bir neden arıyorum ayrılığımıza
Bulamıyorum!
İçimden sana kocaman bir öpücük yolluyorum.
Hayalin gözlerimin önünde hep
Uzatıyorum elimi
Ulaşamıyorum
En iyisi yaralarımı sarıp hayata devam etmek
Bilmiyorum, yapabilecek miyim?
Bana dokunduğunda hissettiklerimi
Unutabilsem, başaracağım ama...
Unutamıyorum.

Mutluluk dediğin gökte bir yıldız
Kayıp gidiyor
Yakalayamıyorum
Yakalasamda, elimde tutamıyorum.
Eğer tutabilseydim...
Neyse!
Bilmiyorum...

mehmettürkölmez
13-10-2006 cuma
başla - bitir
14:30 - 23:50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder